Wita Was 'Rodzina Boga'

czyli Grupa Rodzin z Łosiówki!

Patroni naszej grupy - św. Rodzina z Nazaretu                    Hasłem grupy jest: "RODZINA BOSCO SIĘ TRZYMA"

Informacje dla rodzin:

1.Spotkania w tym roku będą się odbywać zasadniczo raz w miesiącu, w soboty lub w niedziele, w godzinach od 16 do 18.

Konferencje dla Grupy głoszą księża:.ks. Tadeusz Mietła,  ks. dr Robert Bieleń,

2.  Spotkania formacyjne 2017/ 2018:   soboty, godz. 16:30 - terminy będą podane po wakacjach

.10.2017

Serdecznie zapraszamy na nasze spotkania.

Informacje szczegółowe można uzyskać u animatorki Rodzin, pani Renaty - kom. +48 505 756 095

Karwieńskie Błoto I - 16-26 sierpnia

Dzień przyjazdu był jedynym, kiedy padało. Był szary, a my zmęczeni po całodziennej podróży spotkaliśmy się wieczorem na powitalnej kolacji. Ks. Wojciech w pięknych słowach przedstawił najważniejsze osoby – panie z kuchni. Jedzenie było jak w domu.
To był bardzo dobry czas - mogliśmy wypoczywać razem z innymi i z najbliższymi. Codzienna Msza Święta, konferencje na temat liturgii oraz wieczorne filmy o relacjach małżeńskich na zmianę z plażowaniem, grą w ringo i nogę, a także w ping-ponga i w piłkarzyki.

W dniu 18 marca 2017 miało miejsce kolejne z comiesięcznych spotkań Rodziny Boga. Jako że przeżywamy obecnie czas Wielkiego Postu, nasz opiekun ksiądz Tadeusz Mietła wybrał dla nas kilka fragmentów z niedawnych rozważań Papieża Franciszka na temat znaczenia tego właśnie okresu w życiu Kościoła i każdego chrześcijanina.

Były one oczywiście przyczynkiem do dyskusji o tym, co każdy z nas może zrobić, by jeszcze lepiej przeżyć Wielki Post; o tym, że czas ten jest czymś więcej, niż tylko wstrzemięźliwością od niektórych pokarmów. Chodzi przecież o poszczenie, a nie o dietę, a w dzisiejszym świecie zdarza nam się czasem te dwie rzeczy pomylić.

Ponadto, przedyskutowaliśmy też kwestię corocznego wakacyjnego wyjazdu. Zaproponowane zostały do oceny dwa ośrodki, oba nad polskim morzem. W najbliższym czasie trzeba będzie dokonać wyboru jednego z nich.

Kolejne spotkanie zaplanowane jest na 22 kwietnia 2017.

Genezis

Na początku roku na jednym ze spotkań ustalono termin i miejsce kolejnego wyjazdu wakacyjnego. Jako, że poprzedniego roku gościliśmy na północy naszego kraju, oczywistym stało się faktem, że tegoroczny wyjazd musi być na południe. Po krótkiej debacie padło na przedpole Bieszczad, a konkretnie na Rymanów Zdrój. Miejscowość raczej o charakterze uzdrowiskowo-spacerowym, ale mając na uwadze doświadczenia lat poprzednich i to że w naszej grupie jest sporo dzieci w wieku przedszkolnym, stwierdziliśmy, że celem zapewnienia odpowiedniego komfortu wychowawczo-opiekuńczego wybór Rymanowa będzie właściwy. Oczywiście nie zamierzaliśmy zasilać swoimi osobami rzeszy kuracjuszy - choć i taki scenariusz był przewidywany. Rymanów-Zdrój miałby stanowić dla nas bazę wypadową na eksplorację najbliższego terenu. Termin ustalono na koniec sierpnia i pozostało tylko oczekiwać na jego nadejście.

Wakacyjny wyjazd grupy Rodzina Boga do Ostródy – sierpień 2015.
Kiedy liście opadają z drzew, pojawiają się pierwsze chłody, a słońce zachodzi zdecydowanie za wcześnie, warto powspominać wakacje. Grupa Rodzina Boga, również w tym roku, ma co wspominać. „Wróćmy nad jeziora, na wędrowny rejs, znajdziesz tam cel swojej drogi, wśród szumiących drzew…” chciałoby się zaśpiewać i… powrócić.